Στα πλαίσια της υπόσχεσής μας “Τεχνολογία χωρίς εμπόδια, προχωρήσαμε στη δημιουργία μιας ομάδας με στόχο την Εξυπηρέτηση Πελατών στη Νοηματική. Τα μέλη αυτής της ομάδας κατέχουν τον τίτλο Call Center Agents στην Νοηματική και είναι υπεύθυνοι για την εξυπηρέτηση κωφών και βαρήκοων πελατών μας. Η εξυπηρέτηση στη Νοηματική Γλώσσα θα γίνεται μέσω video κλήσης και θα υπάρχει πλήρης καθοδήγηση από τους ανθρώπους μας για να παρέχουν πληροφορίες, να λύσουν οποιαδήποτε απορία, μέχρι και να συμβουλέψουν τους πελάτες μας για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών. Με χαρά λοιπόν εντάσσουμε τη νέα ομάδα στην πρώτη γραμμή, οι οποίοι έχουν τις γνώσεις για να συμβάλλουν στην υπόσχεσή μας για «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια»,  αλλά και να τη μεγαλώσουν!

Επίσης, αξίζει να αναφερθεί, ότι στη διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφίων για αυτή τη θέση, είχαμε συνεργασία και συνεχή καθοδήγηση από τη σχολή Νοηματικής Γέφυρες Επικοινωνίας, φτιάχνοντας Role Play με σενάρια Εξυπηρέτησης και Πωλήσεων, για να διασφαλίσουμε την επιλογή των κατάλληλων υποψηφίων, που θα μπορέσουν να ανταποκριθούν σε αυτό το πολύ σημαντικό έργο.

Αν θέλεις και εσύ να γίνεις μέλος αυτής της πρωτοποριακής ομάδας, στείλε το βιογραφικό σου εδώ και be part of the evolution!